هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي  در افزايش فروش محصولات نقش بسيار مهمي ايفا مي كند، استفاده از هداياي تبليغاتي مي تواند مشترياني را كه تبليغات شركتها را در رسانه يا جاهاي ديگر ديده اند بسوي شركت ها سوق دهد و آنها را به برقراري تعامل ترغيب نمايد. يكي از نكات مهم در ارسال هداياي تبليغاتي اين است كه نام شما به وسيله آن هديه در ذهن مخاطب ماندگار مي شود و در زمان خريد محصولات به صورت نا خود آگاه نام شما در ذهن مشتري تداعي مي گردد. با توجه به اينكه درصد بسيار بالايي از هداياي تبليغاتي براي قدرداني از مشتريان يا همكاران بكار رفته و بسياري از آنها از هديه تبليغاتي خود استفاده مي كنند، ارائه هديه اي خلاق كه مخاطب را به هيجان آورد باعث خوشنودي مخاطب و پيدا شدن نگرش مثبت نسبت به تبليغ كننده در او مي گردد. فروشندگان با تجربه مي دانند كه بيشتر خريدهاي مشتريان تحت تاثير هيجانات و احساسات آنها شكل مي گيرد و منطق نقش كمتري در خريد دارد . اگر شما بتوانيد توجه مشتريان بالقوه را جلب نماييد و به علايق و خواسته هاي آنها پاسخ دهيد، قادر خواهيد بود به سرعت بر تصميم گيري هاي خريد آنها تاثير گذار باشيد و آنها را به مشتريان بالفعل تبديل كنيد .  انجمن بين المللي كالاهاي تبليغاتي تحقيقات گسترده اي را در اين زمينه صورت داده است . بر اساس اين تحقيقات شركت هايي كه از هداياي تبليغاتي استفاده مي نمايند در مقايسه با ساير شركت ها احتمال تماس هديه گيرنده گانشان دو برابر است. در رقابت هايي كه امروزه وجود دارد شركت هايي موفق مي شوند كه بتوانند ارزش هاي بيشتري براي مشتريان به وجود آورند و بنا به گفته سرجيو زيمن؛در توانشان باشد كه دلايل بيشتري به مشتريان ارائه كنند تا آنها را به خريد و به وجود آورنده ي رابطه بلندمدت با شركت ترغيب سازند. شركت هايي كه فلسفه بازاريابي را پذيرفته اند يعني مشتري و جامعه را مدنظر داشته و محور عمل خود قرار داده اند،در تلاش براي به وجود آوردن و افزايش مداوم ارزش هاي بيشتري براي مشتريان خود هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.