5 مزيت هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي

امروز مي خواهيم پنج مزيت عمده ي استفاده از هداياي تبليغاتي به عنوان تكنيك هاي بازاريابي را با شما در ميان بگذاريم.


 
هداياي تبليغاتي تا چه اندازه موثر است؟

به اين آمار توجه كنيد: در يك نظر سنجي، 52% افراد گفته اند كه احساس آنها نسبت به شركت هايي كه از آنها هداياي تبليغاتي دريافت كرده اند، مثبت است و نزديك به 50% از افراد نيز به استفاده روزانه خود از اين هدايا اشاره كرده اند. در مقايسه با اين تعداد و ارقام، روش هاي قبلي شما براي بازاريابي چگونه عمل مي كرده اند؟


مزيت هداياي تبليغاتي
مزاياي استفاده از هداياي تبليغاتي چيست؟

1- مطرح شدن بيشتر برند

يكي از اهداف اغلب كسب و كارهاي كوچك و بزرگ مطرح شدن نام تجاري يا برند آنهاست. چگونه مي توان يك برند را عليرغم موفقيت در رقابت، در ذهن مشتريان (هم مشتريان موجود و هم مشتريان بالقوه) مطرح و ماندگار كرد؟   يك روش آن خلاقيت در بازاريابي است. هداياي تبليغاتي ابزار ساده اي هستند كه مي توانند موجب مطرح شدن برند يك كسب و كار كوچك شوند؛ به كمك درج كردن نام تجاري بر روي كالاهايي كه مشتريان  در زندگي روزانه خود از آنها استفاده كنند، شما مي توانيد جايگاه برند خود را در اذهان عمومي ارتقاء دهيد.

2- كاربري بيشتر با صرف هزينه كمتر

با بودجه هاي اندك، به سختي مي توان روش بازاريابي را انتخاب كرد كه بهترين و بيشترين توجه را به سمت كسب و كار كوچك شما جلب كند و انتخاب اينكه كدام موارد بيشترين سود را عايد شما مي كند، اغلب دشوار است. هديه هاي تبليغاتي كه ارزان قيمت و از دوام بيشتري برخوردار بوده و امكان درج تبليغ بزرگتري روي آنها وجود دارد، براي سرمايه گذاري بسيار مناسب و ارزشمند هستند. اين موضوع را به خاطر داشته باشيد كه يك اشانتيون يا هديه كوچك خود راه بزرگي براي افزايش وفاداري مشتريان نسبت به شماست. اگر صاحب مغازه يا فروشگاه هستيد بهترين روش براي تشكر كردن از خريد مشتريانتان، اهداي يك اشانتون به آنهاست.

3- كارت بيزينس ثانويه

اگرچه كارت هاي بيزينس هميشه به عنوان يكي از اجزاي اصلي و ارزشمند در تجارت و هر كسب و كاري هستند اما كالاهاي تبليغاتي نيز راهي جالب و خلاقانه براي جلوه دادن اطلاعات تماس در معرض ديد به شمار مي روند. به جاي اينكه هنگام برخورد با مشتريان احتمالي به آنها تنها كارت بيزينس خود را ارائه كنيد، حالتي را در نظر بگيريد كه علاوه بركارت بيزنس يك شيء قابل لمس تر كه نام برندتان روي آن حك شده است نيز به او بدهيد. به عنوان مثال اگر صاحب يك شركت كامپيوتري هستيد و كارتان تعمير وسايل الكتريكي و كامپيوتري است، مي توانيد يك درايو USB به همراه بيزنس كارت خود به مشتري بدهيد.

4- ملموس بودن

هنگامي كه زمان بازاريابي براي محصولات يا خدماتتان مي رسد چيز ديگري كه بايد به خاطر داشته باشيد نمايش و ارائه مكرر آنها به مشتريان است. چگونه مي توانيد كالا و خدمات خود را بدون صرف هزينه هاي گزاف به طور پيوسته و مكرر در معرض ديد مشتريان قرار دهيد؟ راه حل ساده اي وجود دارد: بايد به اين فكر كنيد كه خريداران تمايل به داشتن چه چيزهايي در كنار خودشان هستند. به عنوان مثال اگر شما صاحب يك تفريحگاه يا استخر هستيد مي توانيد يك وسيله ساده يادآوري قرار ملاقات در پشت كارت بيزنس خود قرار دهيد. مشتريان نيز معمولا از چنين ابزاري به خاطر يادآوري كردن قرار ملاقات هايشان نگهداري و استفاده مي كنند. يا اگر در فروشگاهتان انواع نوشيدني را مي فروشيد، مي توانيد از يك دربازكن به عنوان هديه تبليغاتي استفاده كنيد.

5- برنامه بازاريابي قدرتمند

خط مشي شما در بازاريابي چيست؟ به اين مثال فكر كنيد: كدام يك از اين گزينه ها را براي برنامه ناهار خود انتخاب مي كنيد: هر هفته دو بار از يك پيتزا بخوريد يا اينكه به جاي آن هر هفته دو غذاي مختلف ميل كنيد؟ احتمالا اغلب شما گزينه اي را انتخاب مي كنيد كه تنوع بيشتري دارد. همين اصل مي تواند در مورد بازاريابي براي يك كسب و كار كوچك نيز به كار رود. اگرچه داشتن يك اسلوب معين براي بازاريابي مهم است اما توانايي در استفاده از ابزار متنوع براي آوازه دادن به كسب و كار نيز از اهميت زيادي برخوردار مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.