هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي

منظور از هدايا ي تبليغاتي هداياييست كه از طرف فروشندگان يا توليد كنندگان با ذكر نام محصول و شركت عرضه كننده  به فروشندگان خود به عنوان ياد بود و در واقع بابت قدرداني  از اعتماد خريد كننده ميباشد.

اين نوع هداياي تبليغاتي در  واقع هم به سود فروشنده و هم به نفع خريدار ميباشد و هر دو طرف از مزاياي خاصي برخوردار ميشوند.

فروشنده با تقديم هداياي تبليغاتي به مشتريان  ياد و نام شركت يا محصول خود را براي هميشه در ذهن مشتريان محصولات خود باقي ميگذارند و در صورتي كه مشتري در صورت نياز خود يا آشنايان خود به آن محصول خريداري شده  نياز داشته باشند در اولين لحظه آن هداياي تبليغاتي و محل فروش محصول را به ياد و خاطر مي آورند.

انواع هداياي تبليغاتي:

هداياي تبليغاتي ممكن است يك نايلون تبليغاتي يا يك خودكار باشد.

بستگي به سليقه ي فروشندگان هداياي تبيغاتي بسيار زيادي وجود دارد ممكن است  هديه  يك شركت تبليغاتي  يك ليوان باشد يا سالنامه و هداياي تبليغاتي بستگي به خريد مشتريان از ارزان ترين هدايا ي تبليغاتي گرفته تا ساعت هاي لوكس و برخي شركت هاي توليد خودرو خارجي براي هداياي تبليغاتي شركت خود گوشي هاي موبايل لوكسي به مشتريان خود هديه ميكنند كه براي هميشه نام خود را در ذهن خريداران ثبت ميكنند.

هداياي تبليغاتي ممكن است قيمت آنچناني نداشته باشد اما اكثر مردم به هديه بودن آن توجه ميكنند كه از آنها بابت خريدي كه انجام داده اند هداياي زيبايي تعلق گرفته است.

در بعضي ازموارد هديه ي ارزان قيمت مانند خودكار يا سالنامه ميتواند بسيار با ارزش تر از قيمت آن خودكار براي خريداران باشد.

 

هداياي تبليغاتي چگونه سفارش داده ميشود :

هداياي تبليغاتي برخي از شركت ها با ايجاد نام شركت بر روي خودكار , سالنامه , ليوان , ,سالنامه , خود نويس و... ميباشد. كه با مراجعه به شركت هاي تبليغاتي  ,هديه تبليغاتي خود را سفارش ميدهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.